Діяльність практичного психолога ґрунтується на нормативно-правових  документах:

  • Закон України «Про освіту»;
  • Закон України «Про професійно-технічну освіту»;
  • Закон України «Про протидію торгівлі людьми»;
  • Закон України «Про попередження насильства в сім'ї»;
  • Закон України «Про охорону дитинства»;
  • Конвенцією ООН про права дитини;
  • Наказ МОН «Про затвердження Положення про психологічну службу
  • системи освіти України»;
  • Наказ МОН України «Про затвердження Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді»;
  • Постанова Кабміну «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
  • Постанова Кабміну «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
  • Лист МОН «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
  • Лист МОН «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних самоушкоджень»;
  • Лист МОН «Про особливості діяльності психологічної служби системи освіти України»;
  • Лист МОН «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у 2019-2020 н.р.»;
  • Лист МОН «Про типову документацію працівників психологічно служби у системі освіти України»;
  • Посадова інструкція практичного психолога;

Етичний кодекс практичного психолога та інші нормативні, правові і методичні документами всеукраїнського та регіонального значення.

Інформація про спеціаліста

Практичний психолог Гавриленко Людмила Андріївна

 

Освіта: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2013 рік, спеціаліст.

Стаж роботи на посаді практичного психолога – 1 рік.

Життєве кредо: «Найменше досягнення – це велика перемога, від якої виростають крила».

 

Методична проблема: Сприяння ефективному перебігу навчально-виховного процесу закладу, створення безпечного освітнього середовища.

Завдання діяльності:

  1. Забезпечення сприятливих умов для формування особистості.
  2. Формування ціннісного ставлення до життя та власного здоров’я; профілактика суїцидальних тенденцій, конфліктності, домашнього насилля та булінгу.

 

  1. Підвищення рівня стресостійкості учасників освітнього процесу при підготовці до ЗНО.

 

  1. Підвищення рівня усвідомлення проблеми торгівлі людьми та формування навичок критичного мислення.

 

  1. Формування у випускників психологічної готовності до професійної діяльності, творчого ставлення до власної життєвої і професійної перспективи.

 

Види діяльності:

  • консультування, просвіта.