Глинський професійний аграрний ліцей
Нормативно-правове забезпечення діяльності
- Деталі
Діяльність практичного психолога ґрунтується на нормативно-правових документах:
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про професійно-технічну освіту»;
- Закон України «Про протидію торгівлі людьми»;
- Закон України «Про попередження насильства в сім'ї»;
- Закон України «Про охорону дитинства»;
- Конвенцією ООН про права дитини;
- Наказ МОН «Про затвердження Положення про психологічну службу
- системи освіти України»;
- Наказ МОН України «Про затвердження Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді»;
- Постанова Кабміну «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
- Постанова Кабміну «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
- Лист МОН «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
- Лист МОН «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних самоушкоджень»;
- Лист МОН «Про особливості діяльності психологічної служби системи освіти України»;
- Лист МОН «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у 2019-2020 н.р.»;
- Лист МОН «Про типову документацію працівників психологічно служби у системі освіти України»;
- Посадова інструкція практичного психолога;
Етичний кодекс практичного психолога та інші нормативні, правові і методичні документами всеукраїнського та регіонального значення.
Інформація про спеціаліста
- Деталі
Інформація про спеціаліста
Практичний психолог Гавриленко Людмила Андріївна
Освіта: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2013 рік, спеціаліст.
Стаж роботи на посаді практичного психолога – 1 рік.
Життєве кредо: «Найменше досягнення – це велика перемога, від якої виростають крила».
Методична проблема: Сприяння ефективному перебігу навчально-виховного процесу закладу, створення безпечного освітнього середовища.
Завдання діяльності:
- Забезпечення сприятливих умов для формування особистості.
- Формування ціннісного ставлення до життя та власного здоров’я; профілактика суїцидальних тенденцій, конфліктності, домашнього насилля та булінгу.
- Підвищення рівня стресостійкості учасників освітнього процесу при підготовці до ЗНО.
- Підвищення рівня усвідомлення проблеми торгівлі людьми та формування навичок критичного мислення.
- Формування у випускників психологічної готовності до професійної діяльності, творчого ставлення до власної життєвої і професійної перспективи.
Види діяльності:
- консультування, просвіта.
Сторінка 2 із 2